Re[6]: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Květen 12 01:11:55 CEST 2005

Ne, práce se střihem videa není věcí programátorů, ale typem
souborového systému. Win98 neumožňuje NTFS, tudíž je omezená velikost
jednoho souboru. Když jsem stříhal film ze dvou kazet Digital 8, 80
giga mi pro projekt málem nestačilo. Ale věřím tomu, že instantní
instalace čehokoliv bez jejích změn a přístupu do internetu může
vydržet třeba i deset let, do doby, co vydrží železo. Mirek Vít