Re[6]: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Čtvrtek Květen 12 00:57:35 CEST 2005

Tak mně tu běhají WinXP už 14 měsíců a bezchybně. Občas je projedu
různými prográmky na odstranění spamu a vyčistím registry a všechno je
OK. Na síti jsem 16 hodin denně, dvoumegabit. Nod32, Kerio Firewall,
Netlimiter a další. Mirek Vít