Re: Re[4]: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Čtvrtek Květen 12 00:42:18 CEST 2005

Dobrý večer!

Nedá mi to, ikdyž jsem nebyl tázán přímo já.
Win 98 jsem měl nainstalované v prosinci 2000 (jak jsem to dostal od Galopu)
a měl jsem je teď do dubna, kdy mi klekl harddisk. A kdyby byl HDD v
pořádku, jel bych na původní instalaci stále. Počítačem mi profrčelo pokusně
několik stovek programů, jen jsem občas dělal pořádek v registrech. Někdy
jsem tam smáznul i něco, co jsem neměl - chybami se člověk učí, ale Win98
šlapaly stále. XP jsou příliš složité, dělají si samy co chtějí a jak to
výstižně definoval můj brácha, bonzují Microsoftu co člověkmá a jak k tomu
přišel.
Vůbec nejspolehlivější se mi jeví Win 95 první vydání, které mám v notebooku
od jara 19997 a do teďka běží spolehlivě a skoro vůbec tam ani po tvrdém
resetu neběží skendisk. Je pravda, že jsou poněkud blbé, zvláště co se týká
spracováání obrazu. Musí se tam docpávat různé ovladače a knihovny, ale
jinak jsou to nezmary. To bude tím, že mají hodně blízko k DOSu což byl
poslední spolehlivý operační systém pro normální lidi.
Windows jsou ppodle mého názoru nedokončená strategická hra na PC, kterou
hraje většina světa a nikomu se ji ještě nepodařilo dohrát do konce.
Poslední level, který pro nás chystá Microsoft se má jmenovat Longhorn.
Ruku na srdce, kolik si kdo hraje s Windows aby vůbec fungovaly a kolik
skutečně pracujete?Zvuky, obrázzky, animace ikonky, blbinky,
fotečkyvtípky.... a až se nááám to líbí a až se toho nabažíme, pak teprve
začnem pracovat - tak je to ve většině kanceláří a i doma.
Já vím, pokrok musí dopředu a jsem též názoru, nač se honit za novinkama,
které stejně nevyužiju. A to, že nějaká složitější práce s videem nejde pod
Win9X není věcí systému, ale programátorů, kteří píšítakové programy.

No, už toho bylo dost. sorry.
      Milan H.