Re[4]: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Květen 11 21:01:56 CEST 2005

Hezký večer, pár otázek. 1. Jak dlouho Vám Win9x dokáží bezchybně
sloužit bez tvrdé přeinstalace? 2. Co Vám říkají rozdíly mezi FAT32 a
NTFS? Možná, že s počítačem moc nelaborujete a ani nestříháte video,
takže máte s Win9x držák, co já vím, kouzelnou kouli nemám. Mirek Vít