Upresneni-Nemuzu spustit Word

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Květen 10 16:59:13 CEST 2005

Ahoj fandové. Upřesňuji můj problém s Wordem. Zkusil jsem udělat inovaci na
Word 2002, která se úspěšně povedla. Předchozí Word 2000 jsem nechal
odebrat. Když spustím ten Word 2002, objeví se hlášení o chybě a tlačítka
odeslat, neodesílat, podrobnosti a zaškrtávací tlačítko pro obnovení
dokumentů nebo něco takového. Hláška je standartní jako u jiných aplikací,
když způsobí nějakou chybu. Dám neodesílat. Mám zaškrtnuto tlačítko pro
obnovení dokumentů. Potom se mě to zeptá, jestli chci spustit Word v
nouzovém režimu, kde se údajně může zjistit nějak problém. V nouzovém režimu
Wordu jde taky ukládat, takže ho můžu používat, ale jsou samozřejmě
nedostupné nějaké funkce. Zkuste mi poradit, co s tím. Zdraví Michal.