oznam - atraktivne hlavne pre sk uzivatelov

Neděle Květen 8 17:50:02 CEST 2005

    Vážení priatelia,
pred časom som bol jedným z tých, ktorí v tejto konferencii prezentovali zlú
situáciu ohľadom Jawsu - nedostupnosť slovenčiny a pod. Zdá sa, že situácia
sa zlepšila, takže by som vám všetkým chcel dať do pozornosti stránku:
www.tyflocomp.sk
kde je mnoho zaujímavých informácii, je tam aj sekcia na stiahnutie, ktorá
by mohla byť atraktívna aj pre českých užívateľov, pretože obsahuje aj
niektoré dokumenty, ktoré zatiaľ česká verzia Jawsu neobsahuje, napr.
obtimálne nastavenia operačných systémov pre správne zobrazovanie Jawsu a
pod.
Verím, že sa tieto internetové stránky budú aj ďalej rozvíjať a konečne bude
fungovať nejaká tá podpora Jawsu a iného software aj na Slovensku.
s pozdravom Peťo