Re: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Peter Gombarik msp na chello.sk
Neděle Květen 8 11:00:09 CEST 2005

  Servus Laci,
Vo vela veciach máš pravdu, ale treba sa ajtak nad niektorými Tvojimi
názormi zamyslieť. Je mi jasné, že ak by si niekomu poslal, alebo volal o
23:00, alebo neskôr, tak by nikto nebol nadšený. No, ale nehovor mi, že to
je až tak dôležité, aby to nemohlo počkať napríklad do ďaľšieho dňa. Ja
viem, že niekedy je človek nedočkaví a v zásade niečo chce tak ako to nejde,
ale skúsme byť trochu ohladuplnejší a tolerantnejší. No a čo sa týka Win,
tak aj ja si myslím, že pracovať so systémom nižším ako 2000, alebo Xp je
velké riziko. No a už to tu aj niekto písal, že to potom môže dopadnúť tak,
že ani nevieš a cez Tvoj comp sa šíri kopec balastu a zbytočností. No, na
druhej strane ak by sme mali každého za tieto veci cepovať, tak by sme nikam
neprišli, pretože mám kamaráta, ktorý má stále pripojenie k netu a niečo
také ako Adaware, alebo iný program na odstránenie rôznych špijonov mu nič
nevraví. Ale v rámci svojej a bespečnosti aj ostatných doporučujem fakt
aktualizovat.
Sorry za dlhší príspevok, ale neodpustil som si...

From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, May 08, 2005 3:34 AM
Subject: RE: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Winmonitor taktiež nie je značkový a ja mám kúpený tento vo verzii 4.21, čo
pod Xp určite nechodí. Až uznám zahodno, tak si doplatím na upgrade na
Winmonitor xp, no zatiaľ som tak neurobil, čo je dúfam, že moja osobná vec.
Taktiež ako som povedal nemám nič proti číslovému Wtv, no mne viac vyhovuje
značkový. Napr. v čase keď píšem tento mail by asi nikto nebol šťastný, keby
som ho kôli číslu akéhokoľvek softu vytiahol z postele... Ale to je
diskutabilné a ako nakoniec mnoho je to vecou užívateľa, ktorú verziu softu
bude používať - či nebodaj nie?
A v konečnom dôsledku si sám napísal, že W98 používaš a v závere tvojho
mailu si sa pýtal, prečo preisť na xp?
Toť hádam vše - L