RE: Re[6]: Text-To-Speech systém EPOS

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Květen 8 03:43:14 CEST 2005

No jo! Ale furt si potom stěžuješ, co všechno nemůžeš a nejde.
Josef Hlavinka
Nie - nesťažujem, len hľadám riešenia - a ak považuješ otázku či jestvuje
verzia napr. Eposu pre W9x za sťažnosť, tak prosím pri nasledujúcej
sťažnosti stlač del. Je to vec názoru, no mne sa nechce každých 3-5 rokov
hopsať zo systému na systém, len preto, že je novší a na mašine robím ten
istý typ práce, čo pred x rokmi. Keby na mne záležalo, ešte by som robil pod
W95se, hoc mnohý z vás so mnou nebudú súhlasiť. Avšak kôli ovládačom k
novšiemu hardwaru som momentálne zastal na Winme a nejaký čas tu i
zostanem. - L