RE: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Květen 8 03:34:38 CEST 2005

Winmonitor taktiež nie je značkový a ja mám kúpený tento vo verzii 4.21, čo
pod Xp určite nechodí. Až uznám zahodno, tak si doplatím na upgrade na
Winmonitor xp, no zatiaľ som tak neurobil, čo je dúfam, že moja osobná vec.
Taktiež ako som povedal nemám nič proti číslovému Wtv, no mne viac vyhovuje
značkový. Napr. v čase keď píšem tento mail by asi nikto nebol šťastný, keby
som ho kôli číslu akéhokoľvek softu vytiahol z postele... Ale to je
diskutabilné a ako nakoniec mnoho je to vecou užívateľa, ktorú verziu softu
bude používať - či nebodaj nie?
A v konečnom dôsledku si sám napísal, že W98 používaš a v závere tvojho
mailu si sa pýtal, prečo preisť na xp?
Toť hádam vše - L

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Peter Nedorost
Sent: Friday, May 06, 2005 11:08 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

čau Laco,
pokiaľ viem, používaš WinMonitor a ten pokiaľ viem nieje značkový ani pod
Win98, takže prečo robíš tragédiu z takej nepodstatnej veci? Nebude to skôr
tým, že nemáš licenciu WinMonitora pod winxp a nie tým, že by ti Wtv pod xp
nevyhovoval? Sorry že som sa už ozval, ale...
Inak aby tento môj mail aspoň oniečom bol, používam Win98see, som absolútne
spokojný, môžem čítať, písať, skenovať, chodiť po internete... Pre FBI
nepracujem, takže či sa mi niekto cez deravé Win98 cez sieť dostáva do
počítača alebo nie mi je srdečne jedno a preto sa pýtam - je nejaký dôvod,
prečo prejsť na winxp?
s pozdravom Peťo