ms word howto

Milan Zidek mz_konference na centrum.cz
Sobota Květen 7 11:08:39 CEST 2005

Dne so 7. května 2005 09:28 Peter Vágner napsal(a):
> nazdar fandovia,
> nemáte niekto po ruke nejaký návod, ako pracovať trošku na úrovni s
> wordom?
No kdysi jsem pro žáky dělal takovou "učebnici" pro Word (i Excel...). Během
pár roků co to učím jsem na tom začal vidět nedostatky, nicméně pro
pochopení pokročilejšího formátování by to stačilo.
Přímý link je milanz.org/download/Textovy_editor.pdf

Pokud by nevyhovoval formát pdf. mam to doma i v DOC.

Jinak je tam těch dokumentů víc (tabulky, Internet pomocí IE, mail přes
Otlak). Je to v sekci Download (neni to ještě dodělané, tak se omlouvam za
případné problémy).

Milanz