Re: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Sobota Květen 7 10:40:29 CEST 2005

Zdravím,
Peťo, já jsem těch důvoddů měl víc než větší zabezpečení. Např. když ve
win98 Ti zatuhne nějaký program, tak nevím jak jaws, ale winmonitor po
stisku ctrl+alt+delete, nehlásí ve win98 nic, samozřejmě, že  pro vidící se
tam objeví seznam procesů, které běží, ale nevidomý musí jenom tak kliknout
na ukončit úlohu a to ještě není jistota, že když ukončím seklý program, že
mi windows nenapíší další chybu a seknou se mi i další otevřené programy. U
xp se mi tohle nikdy nestalo. Prostě, sekne se jeden program, ukončím ho a
win zůstanou krásně běžet. Nehledě na to, že ve win xp krásně mluví i právě
správce úloh. Tohle byl jeden z důvodů, proč jsem přešel na win xp, kvůli
stabilitě. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, May 07, 2005 12:08 AM
Subject: Re: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

čau Laco,
pokiaľ viem, používaš WinMonitor a ten pokiaľ viem nieje značkový ani pod
Win98, takže prečo robíš tragédiu z takej nepodstatnej veci? Nebude to skôr
tým, že nemáš licenciu WinMonitora pod winxp a nie tým, že by ti Wtv pod xp
nevyhovoval? Sorry že som sa už ozval, ale...
Inak aby tento môj mail aspoň oniečom bol, používam Win98see, som absolútne
spokojný, môžem čítať, písať, skenovať, chodiť po internete... Pre FBI
nepracujem, takže či sa mi niekto cez deravé Win98 cez sieť dostáva do
počítača alebo nie mi je srdečne jedno a preto sa pýtam - je nejaký dôvod,
prečo prejsť na winxp?
s pozdravom Peťo