Re[2]: Wtv a značky - bolo - RE: Re[7]: Text-To-Speech systém EPOS

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Květen 7 01:29:21 CEST 2005

Zdravím,

> čau Laco,
> pokiaľ viem, používaš WinMonitor a ten pokiaľ viem nieje značkový ani pod
> Win98, takže prečo robíš tragédiu z takej nepodstatnej veci? Nebude to skôr
> tým, že nemáš licenciu WinMonitora pod winxp a nie tým, že by ti Wtv pod xp
> nevyhovoval? Sorry že som sa už ozval, ale...

Lacovi jde asi o to, když už musí žádat firmy znovu o autorizaci, tak
ať nemusí volat do dvou firem, ale jen do jedné. Ale, mailová
komunikace snad funguje, i když, musíte mít u sebe někoho se zrekem.

> Inak aby tento môj mail aspoň oniečom bol, používam Win98see, som absolútne
> spokojný, môžem čítať, písať, skenovať, chodiť po internete... Pre FBI
> nepracujem, takže či sa mi niekto cez deravé Win98 cez sieť dostáva do
> počítača alebo nie mi je srdečne jedno a preto sa pýtam - je nejaký dôvod,
> prečo prejsť na winxp?
> s pozdravom Peťo

Možná, že autoři trojských koní a kdejakého balastu jsou též
spokojení. Nechci Vás obviňovat, nebo dokonce tvrdit, že máte na síti
spammerskou mašinu, jenže právě uživatelé s děravými systémy jimi
jsou, aniž by o tom věděli. Možná jste ale výjimka a máte opravdu
čistý stroj. P.S. Mým snem je pořídit si Meka. Pro práci na internetu
ideál. Už žádné starosti s viry, spywarem a jiným brajglem. Mirek Vít