Probmey s Annonci

Karel Hrubeš hrubes na braillnet.cz
Pátek Květen 6 18:07:08 CEST 2005

Ahoj Miloši a ostatní.
K prvnímu problému nemám žádné zkušenosti, ale pokud jde o problém flash
prvků a vůbec aktivního obsahu webových stránek, tak píšeš, že jste to
zkoušeli s JAWSem. Tam v JAWSu existuje jednak ve verbositách (dočasné
nastavení) a jednak také v konfiguračním manageru (trvalejší nastavení) ve
volbách HTML na kartě "Různé" zaškrtávátko "flash prvky HTML" a "obnovovat
aktivní HTML obsah", obě tyto možnosti je dobré mít buď ve verbositách
"vypnuto" nebo v případě trvalého nastavení v konfiguračním manageru mít
zaškrtávátko "nečíst prvky flash" zaškrtnuto a "obnovovat aktivní obsah" mít
nastaveno na vypnuto.
Zdraví  Karel H.

-----Původní zpráva-----
Od: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] za
uživatele Miloš Šmíd
Odesláno: 6. května 2005 17:21
Komu: Pro fanousky vypocetni techniky
Předmět: Probmey s Annonci

Ahoj, Fandové,
dnes jsem se pokoušel kamarádovi, který není členem Fandy, s JAWSem
vysvětlit práci ve výsledcích vyhledávání v Annonci - byty, poptávka. Moc
nám tam nečetl tlačítka, kterými se přesouváme k dalším výpisům - Zpět a
Další.
Ten grafický objekt se nenačítá ani do Insert+F7 - přehledu odkazů. Ta
tlačítka nemají vůbec alt popisky a text vedle nich je také grafika.
Máte s tím nějaké zkušenosti, třeba neexistují nějaké jednodušší wap stránky
Annonce?
Ještě jedna věc nás tam rušila flash movie reklamy. Mohl by nám někdo
poradit, jak je v internet exploreru 6 vypnout. Hledal jsem samozřejmě v
Možnostech internetu na Upřesnit, ale nic jsem tam v tomto smyslu nenašel.
Možná to je ukryté ještě někde jinde.
Díky. Zdraví Vás Miloš