Probmey s Annonci

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pátek Květen 6 17:21:26 CEST 2005

Ahoj, Fandové,
dnes jsem se pokoušel kamarádovi, který není členem Fandy, s JAWSem
vysvětlit práci ve výsledcích vyhledávání v Annonci - byty, poptávka. Moc
nám tam nečetl tlačítka, kterými se přesouváme k dalším výpisům - Zpět a
Další.
Ten grafický objekt se nenačítá ani do Insert+F7 - přehledu odkazů. Ta
tlačítka nemají vůbec alt popisky a text vedle nich je také grafika.
Máte s tím nějaké zkušenosti, třeba neexistují nějaké jednodušší wap stránky
Annonce?
Ještě jedna věc nás tam rušila flash movie reklamy. Mohl by nám někdo
poradit, jak je v internet exploreru 6 vypnout. Hledal jsem samozřejmě v
Možnostech internetu na Upřesnit, ale nic jsem tam v tomto smyslu nenašel.
Možná to je ukryté ještě někde jinde.
Díky. Zdraví Vás Miloš