aktualizacia Nodu po sieti

David Louda info na mujnet.info
Pátek Květen 6 14:51:40 CEST 2005

Dobrý den,
udělal jsem pro vás takový mini program který překopíruje vše
najednou. Stačí ho spustit s parametry Kopiruj.exe "C:\Program
Files\ESET\" "X:\Program Files\ESET\" na disku C je v tomto případě
aktuální nod a na síťovém disku X je nod který chcete aktualizovat.
Ke stažení je zde: http://mujnet.info/download/Kopiruj.rar (19 kb).
S pozdravem David Louda               mailto:info na mujnet.info

Reaguji na zprávu od Boženka Gogoľáková, napsanou 6. května 2005, v 12:36:38: