aktualizacia Nodu po sieti

David Louda info na mujnet.info
Čtvrtek Květen 5 20:30:04 CEST 2005

Bat soubory slouží k spuštění více programů po sobě. Nějak mi to copy
ale nechce chodit asi něco dělám špatně.
Popíšu ale ještě jednou jak aktualizovat nod na pc bez netu. V adresáři
nodu (obvykle C:\Program Files\ESET) jsou soubory nod32.000 až
nod32.004 ve kterých jsou uloženy informace o virech. Ty stačí
překopírovat do jiného pc a nod si je po restartu načte a bude tak
aktualizovaný.
S pozdravem David Louda               mailto:info na mujnet.info

Reaguji na zprávu od J. Drastich, napsanou 5. května 2005, v 17:53:57: