aktualizacia Nodu po sieti

Čtvrtek Květen 5 11:20:19 CEST 2005

Hm, ale ja som to videla bežať na počítačoch bez nejakého administrátorského
servera. No nič, idem sa pýtať zdroja, napíšem potom, ako to dopadlo.
Ďakujem za pomoc.
Božkaa
----- Original Message -----
From: "David Louda" <info na mujnet.info>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, May 05, 2005 10:30 AM
Subject: Re: aktualizacia Nodu po sieti

Dobrý den,
automatický to jde dělat myslím jen přes nějaké administrační centrum,
které stojí těžké peníze. Ručně to jde udělat tak, že z aktualizovaného
noda zkopírujete soubory nod32.00x do neaktualizovaného a ten si to po
restartu načte. Šlo by to asi udělat i automaticky pomocí bat souboru.
S pozdravem David Louda               mailto:info na mujnet.info

Reaguji na zprávu od Boženka Gogoľáková, napsanou 5. května 2005, v
10:15:49: