aktualizacia Nodu po sieti

David Louda info na mujnet.info
Čtvrtek Květen 5 10:30:39 CEST 2005

Dobrý den,
automatický to jde dělat myslím jen přes nějaké administrační centrum,
které stojí těžké peníze. Ručně to jde udělat tak, že z aktualizovaného
noda zkopírujete soubory nod32.00x do neaktualizovaného a ten si to po
restartu načte. Šlo by to asi udělat i automaticky pomocí bat souboru.
S pozdravem David Louda               mailto:info na mujnet.info

Reaguji na zprávu od Boženka Gogoľáková, napsanou 5. května 2005, v 10:15:49: