Re[2]: Text-To-Speech systém EPOS

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Květen 4 12:22:35 CEST 2005

Hezký den, to jsem rád, že má Epos alespoň průměrný úspěch. Pro
badatele a programátory zde mám horký odkaz ke mně na celý balík i se
zdrojovými kódy pro unix a windows. Komprimováno metodou zip.
Velikost: 60MB. Nešířit, nesdílet, prosím. Jen pro potřeby zrakově
postižených. Stahovat můžete zde:
http://admin.mladez2003.info/ep2-4-79.zip.

Přístupová práva na můj server pro stažení souboru:

jméno: pavlac
heslo: 2897

Mirek Vít