Problem otevirani stranek v novem okne

Peter Gombarik msp na chello.sk
Úterý Květen 3 08:39:25 CEST 2005

Zdravim,
Pravdepodobne si si nainštaloval servis pack 2, ktorý toto nepovoluje, alebo
skôr blokuje. Ja to robím tak, že dám kontextové menu a tam dám otvoriť a je
po probléme. Inak môžeš si to overiť aj tak, že na niektorých stránkach Ti
to zahlási, že automaticky otvárané okno bolo zablokované a máš tam potom
možnosti, či ho chceš otvoriť, alebo nie. Čiže, ak budeš chcieť niečo
otvárať v novom okne, tak daj jednoducho kontextové menu a potom otvoriť a
jeto.
P.

----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, May 02, 2005 4:52 PM
Subject: Problem otevirani stranek v novem okne

Ahoj fandové. Když stojím na odkazu, který otevře stránku do nového okna,
tak se neotevře přímo po odentrování, musím jít do kontextového menu a hned
zpět a pak se otevře. Při otevření se ozve jakýsi zvuk kliknutí, který se mi
dřív neotevíral, když stránky se otevřely do nového okna po odentrování. Do
stejného okna se stránky otevírají normálně. Poraďte mi, co s tím. Zdraví
Michal.

http://www.eset.sk