Co bylo vcera v televiznich novinach na CT1?

M. Bartoš m.bars na filmnet.cz
Pondělí Květen 2 19:53:25 CEST 2005

    Ale vždyť jsem to tady už psal!

    Jedná se především o to, že většina těch týmů pracuje na nějakém jiném
úkolu a jako (vedlejší) produkt vznikne něco, co bychom mohli využít i my.

    M. Bartoš

----- Original Message -----
From: "Juraj Danko" <dafodeil na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, May 02, 2005 7:45 PM
Subject: Re: Re[4]: Co bylo vcera v televiznich novinach na CT1?

přeji hezký den!

Jak si to přežvýkávám, tak si to přežvýkávám, pořád mám pocit, že jedete na
to mocspecificky. Ale třeba to vidíte z jiného úhlu, než já. Ja jsem chtěl
říct tu možnost, že kdyby se dali dokopy všechny univerzity, na kterých se
něco vyvíjí, tak že by to mohlo být efektivnější. Třeba by to mohlo být, jak
se kdysi vyrábělo nějaké letdalo, že každý díl udělal jeden stát, tak zde by
každou část dělala jedna univerzita, hm dokopy by to dalo jeden qalitní
český hlasový výstup. Třeba né. Někto tady spomínal, že Brno dělá něco,
Plzeň dělá něco, Hradec králové taky tuším dělá něco. Příde mi to takové
rozštípené, že každá univerzita dělá něco.

Přeji příjemný den!
Juraj Danko
Mobilný telefon v Čr: +420 608 166 388
Mobilný telefon v SR: +421 915 100 191