Tv karty

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Květen 2 12:00:47 CEST 2005

Ahoj všichni, s TV kartou Pinnacle PCTV Pro jsem se již též několikrát
natrápil. To podstatné tu ale bylo řečeno. Další informace jsou v
blogu společnosti Exac, www.exac.cz, která tyto karty distribuuje na
našem trhu. Pro zájemce o digitální TV karty tu mám odkaz na stránky
mího přítele, www.rohlik.cz, který se zkoušením různých karet zabývá.
Jen tam pár užitečných článečků. Dodatek - hodně záleží na tom, ve
kterém slotu máte televizní kartu instalovanou, více právě na
www.exac.cz. Mirek Vít