Kde koupit desky na CD v kartonovych posetkach

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pátek Květen 28 08:54:24 CEST 2004

Ahoj Miloši!
Pokavaď mě paměť neklame, je to snad i napsáno i na těch cd. Já ty papírové
obálky nemám rád, chytá se na ně prach a navíc se rychle trhají.
Používám je na přenost na intru, resp. už jsem přešel na ty malé krabičky,
které jsou asi 5 mm tlusté.
Zdraví
   Marek Durila
PS: Mám asi 4 různé druhy obalů, vyzkouším.

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, May 28, 2004 8:49 AM
Subject: Re: Kde koupit desky na CD v kartonovych posetkach

Ahoj, díky všichni, kteří jste mi chtěli poradit a poradili. Vysvětlím,
proč si trvám na tom, aby se tam CD vešli v papírových kartonech. Na
těch pošetkách je totiž napsáno, co na tom CD je, což zjistím dříve, než
si ho dám do počítače. Každé Cd je nějak témAticky zaměřeno, je určitým
způsobem barevné, někdy tam vycházejí i originál encyklopedie a určitě
by mi bylo líto tyto obaly zahazovat nebo je skladovat někde odděleně od
CD. Tak proto.
O prodejně na Klamovce vím, lépe řečeno, znám je z ostravské Poruby, kam
si chodím kupovat CD a CD-RW, když jsem v Ostravě. Mají velmi levná
CD-RW -20 Kč značky Memorex. Nevím, zda to je dobrá značka, ale na běžné
přemazávací použití stačí. Takže doporučuji, ale nevzpomínám si, jak se
jmenují.
No nic, budu pátrat dál. Kdyby někdo na něco šikovného narazil, tak
dejte vědět.
Kdybych takové desky doma neměl, tak už nepátrám - prostě neexistují.
Tak ještě jednou díky. Miloš