VOLny & Post.cz (Re: zpomalování stahování)

Čtvrtek Květen 27 14:37:18 CEST 2004

> Jestli to nebude tím že Post.cz patří stejné společnosti (Czech On Line)
;-)

Tohle IMHO není vysvětlení, respektive já je nepokládám za dostatečné. Proč
někdo u podobného produktu zavádí a podporuje _dvě_ různé značky v rámci
_jedné_ firmy? Seznam, iDnes, Atlas či Linuxzone.cz ("Tux-NET") dostávájí od
Contactelu provizi, takže tam má propagace shodné služby pod různými názvy
jasnou logiku, ale u zmiňovaného počinu COL mému marketingově neškolenému
mozku smysl (zatím) uniká...

M.J.