Vypalovani audio CD

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Sobota Květen 22 09:37:40 CEST 2004

hlásí jen 79 minut a 57
sekund i když v jednotce mám CD 99 minut.
Dobrý den!
To Vám bude hlásit vždy.
Je tam několik zarážek, musí se příslušně nastavit. Co je pravdy na tom, že
se Overburningem mmůže poškodit vypalovačka? Myslel jsem, že se poškodí jen
cd.
Zdraví
   Marek Durila
----- Original Message -----
From: " Pavel Svorba" <svorba na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, May 21, 2004 7:53 AM
Subject: Re: Vypalovani audio CD

Dobrý den,
díky za rady, ale  asi to moje vypalovačka neumí. Nastavil jsem na kartě pro
odborníky přeplňování, délku CD jsem nastavil na 90 minut a po několika
výhružkách se to snažilo disk vypálit, ale poslední stopa je stejně
nečitelná. Když se podívám na informace o disku, tak hlásí jen 79 minut a 57
sekund i když v jednotce mám CD 99 minut.
Všechny zdraví Pavel Švorba