Re[2]: Virtuální disk

jaromir.vit na volny.cz jaromir.vit na volny.cz
Sobota Květen 22 22:47:06 CEST 2004

Dobrý  večer,  není  až  tak  pravda,  že by nefungoval příkaz subst v
novějších  verzích  Windows. Mám Windows XP Home Edition a i v nich to
jde a podle kolegů by to mělo jít i ve Windows XP Profi.  Trvale  se  to
dá řešit umístěním odkazu na dávku do položky Po spuštění.  Jednu
dávku,  kterou  používám  na Český telefon 2004, máte níže:

rem begin;
@echo on

rem Nastavi aktivni kodovou stranku na CP1250
chcp 1250

rem vytvori virtualni jednotku s:
subst s: c:\seznam
rem v adresari c:\seznam musi byt soubor cztel.mdb

rem spusti Cesky telefon 2004
cd C:\Program Files\Český telefon 2004 STANDARD
ct2004s.exe

rem Zrusi cestu do slozky "Český telefon 2004 STANDARD"
cd \

rem Odstrani virtuálni jednotku s:
subst s: /d

rem Nastavi aktivni kodovou stranku zpet na CP852
chcp 852

rem end.

Maildisk-Line, Jaromír Vít