Vystrihovani zvuku

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Květen 22 13:43:13 CEST 2004

Zdravím tě Michale.
Sice jsem nepochopil tvůj dotaz, protože jak něco co vystřihnu tam může
zůstat mi fakt není jasné, ale sound forge rozhodně umí vystřihávat skladbu
s prostředka. Podle mně  je to zvukový editor na úrovni a znám několik
nahrávacích studií, ve kterých se právě sound forge používá na veškerý
mástering a podobné věci. Jen to chce si s tím trošku pohrát. Rád ti
jakékoli dotazy zodpovím soukromě, abychom s tím nezatěžovali konferenci.
S pozdravem Radek Žalud.
----- Původní zpráva -----
Od: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 15. dubna 2004 19:09
Předmět: Vystrihovani zvuku

Ahoj fandové. Nevíte o nějakém dobrém programu, který dokáže stříhat zvuk v
jakémkoliv formátu z jakéhokoliv místa. Zkoušel jsem to přes Soundforge, ale
ten stříhá celý začátek a já bych chtěl program, který vystřihne nějakou
část skladby i z prostředku, takže zůstane zachovaná bez vystřiženého
prostředku. Zdraví Michal.