vytvareni telefonniho seznamu

Chica de la Esperanza chicadelaesperanza na quick.cz
Pátek Květen 21 20:25:03 CEST 2004

Dobrý den, nevím, jestli patřím mezi zkušené lidi, to určitě ne, ale já si
telefonní seznam dělám v Asistentovi, kde v Komunikaci je přímo Telefonní
seznam. Chica
----- Original Message -----
From: "Marie Nováková" <novakovam na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 18, 2004 3:38 PM
Subject: vytvareni telefonniho seznamu

Dobrý den Fandíci
Moje kamarádka, která právě začíná vstřebávat základní informace o
"zákeřnostech" systému windows, se na mne obrátila s otázkou, jak a v jakém
programu si může vytvořit telefonní seznam svých známých. Já jsem pohotově
odpověděla že nejlepší je to asi v excelu, ale pak jsem si uvědomila, že o
této problematice jsem moc neuvažovala. Proto bych se těch zkušenějších ráda
zeptala, jak to řeší oni. Kamarádka samozřejmě nemá k dispozici Jin a bude
pracovat se supernovou-Halem a win xp.
Děkuji za každý rozumný a při tom jednoduchý nápad.

Maruška N.