vytvareni telefonniho seznamu

Lubomir Prokes prokes.lubos na quick.cz
Úterý Květen 18 19:51:37 CEST 2004

Milí Fandové:
Co se týče vytváření telefonního seznamu, Excelem to sice lze, ale ten
je k jiným účelům, zejména matematickým. Osobně si myslím, že
nejschůdnějším řešením je zde zapisovat kontakty do adresáře v Outlooku,
popř. Outlook Expressu. Dají se zde vytvářet s přehledem i skupiny.
    Zdraví Luboš Prokeš.
----- Original Message -----
From: Marie Nováková <novakovam na tereza.fjfi.cvut.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 18, 2004 3:38 PM
Subject: vytvareni telefonniho seznamu

Dobrý den Fandíci
Moje kamarádka, která právě začíná vstřebávat základní informace o
"zákeřnostech" systému windows, se na mne obrátila s otázkou, jak a v
jakém programu si může vytvořit telefonní seznam svých známých. Já jsem
pohotově odpověděla že nejlepší je to asi v excelu, ale pak jsem si
uvědomila, že o této problematice jsem moc neuvažovala. Proto bych se
těch zkušenějších ráda zeptala, jak to řeší oni. Kamarádka samozřejmě
nemá k dispozici Jin a bude pracovat se supernovou-Halem a win xp.
Děkuji za každý rozumný a při tom jednoduchý nápad.

Maruška N.