Re: Porovnání sestav

Jan Snyrych snyrych na braillnet.cz
Čtvrtek Květen 20 15:44:03 CEST 2004

Dobrý den,

musím si nasypat trochu popela na hlavu a říct, že konfigurace, která je k
vidění na webu Proximy není úplně aktuální. Takže níže připojuji přesnou
aktuální konfiguraci sestavy DCZ-J STD v ceně 124,900,- Kč, kterou nechávám
zcela bez komentáře, protože tato konference zde není kvůli tomu, aby se tu
trumfovali jednotliví dodavatelé pomůcek. Ať si každý udělá názor sám.

PROXIMA DCZ-J STD:
Procesor: iPentium 4 3 GHz HT, 800 MHz, BOX
Základní deska: ASUS P4P800-VM, i865G, SATA
Operační paměť: DDR 1 GB, PC3200
Graf. adaptér: ATI Sapphire Radeon 9200 64MB DDR
TV tuner s teletextem: Pinnacle Studio PCTV PRO
Zvuková karta: SB AUDIGY 2, 6.1, SB 1394
Pevný disk: Seagate 160 GB, B-7200.7+, SATA/150 7200rpm
DVD-ROM: Toshiba 16xDVD/48xCD ATAPI
DVD-RW: Plextor PX-708A ATAPI
Disketová mechanika: Sony 3,5"/1,44 MB
Modem: DeskPorte 56k PCI/L
Síťová karta: 1 GB LAN, integr.
Skříň: MidiTower ATX 300 W
Skener: Canon CanoScan LIDE50 1200x2400 USB 2.0
Reproduktory: Genius SP-HF2.0 500W, dřevo
Klávesnice: Turbo-Spero MULTIMEDIA KEYBOARD
Myš: USB optická myš ASUS stříbrná s kolečkem
Odečítač: JFW 5.0
Hlasový syntetizér: WinTalker Voice
Operační systém: MS Windows XP Home CZ OEM
OCR program pro digitalizaci textu: FineReader 7.0 Pro
Textový a tabulkový editor: MS Office 2003 Basic CZ OEM
Správce souborů: Total Commander 6 CZ
Antivirus: AVG 7.0 OEM
Zálohovací systém: Norton Ghost 2003 8.0

S pozdravem
   Jan Šnyrych