Re: Porovnání sestav

Čtvrtek Květen 20 14:50:56 CEST 2004

> Pokud se někomu zdá, že sestava od firmy Galop je dražší, jsem na jeho
> straně, ale možná nás větším množstvím informací a podrobnějším popisem
> dokáže pan Jungmann přesvědčit o opaku.

Tomu jsem se právě chtěl vyhnout, abych sám někoho o něčem přesvědčoval...

No, zkusme to tak, že zde uvededu detaily k naší sestavě, snad se někdo
najde, kdo je do srovnání zapracuje a vyhodnotí.

GALOP C120
kvalitní výkonný počítač GigaMax
základní deska GigaByte GA-8IK1100 (Intel 875P chipset)
case DTK miditower ATX
procesor Intel Pentium 4 / 3 GHz HT, 800 MHz, BOX
operační paměť 1024 MB Dual DDR 400 MHz ECC
pevný disk Seagate 120 GB Serial ATA
mechanika DVD-ROM Teac DV-516D
mechanika CD-RW Teac CD-W552D
disketová mechanika 3.5" Teac
zvuková karta SB Audigy 2
AGP videokarta Excalibur RADEON 9200 64 MB (DVI + TV out)
interní faxmodem Microcom DeskPorte 56K Internal/L
integrovaná síťová karta 10/100 Mb
klávesnice Genius PS/2 Comfy KB-10X
myš Genius PowerScroll PS/2 s podložkou
aktivní reproduktory Genius SP-G16 (případně SP-K16)
barevný monitor 17" ADI P755
barevný deskový skener Canon CanoScan LiDE 20 (USB 2.0)
operační systém Windows XP Home OEM
hlasový výstup JAWS pro Windows - verze 5.0 CZ
program WinMenu pro jednoduché čtení černotiskových textů
textový editor Microsoft Word 2003 OEM

Možná rozšíření:
registrace Total Commanderu 6.0 CZ  +1.000
TV karta s teletextem Pinnacle Studio PCTV PRO  +4.000
AVG 7.0 OEM  +500
FineReader 7.0 Professional +5.000 (v případě záměny za WinMenu -20.000)
WinTalker Voice +5.000 (nebo bez doplatku záměnou za HLAS)

S pozdravem

Michal Jungmann