Re: Porovnání sestav

Čtvrtek Květen 20 13:53:47 CEST 2004

> Měl by se nad tím ve firmě Galop někdo zamyslet a nabídky
> psát s co nejpřesnějším popisem všeho, co daná sestava
> obsahuje. Pokud ovšem neúplné informace nejsou záměrem,

V případě katalogu jsou obecnější informace opravdu záměrem -- jeho
"trvanlivost" by měla být půl roku, ovšem změny hardwaru jsou obvykle
podstatně dynamičtější, proto zde uvádíme pouze obecný popis "minimální
garantované konfigurace". Pokud někdo potřebuje přesné údaje o značkách a
modelech jednotlivých komponent, bez problémů mu aktuální konfiguraci
nadiktuji nebo do hodiny pošlu mailem.

M.J.