JAWS a formulare

Středa Květen 19 15:25:42 CEST 2004

> Nevim, co mam poslat?

Přesnou adresu stránky, na které Vám formuláře nefungují.

> Ne stava se to bez zavislosti na strankach. Treba ted na strance Moravske
> Zemske Knihovny www.mzk.cz se mi to stalo.

Přímo na uvedené stránce žádný formulář není. Když jsem se díval na některé
podstránky, kde jsem tušil formuláře, narazil jsem třeba na stránku

http://sigma.nkp.cz:4505/F/?func=file&file_name=find-a&local_base=anl

kde je odezva opravdu špatná -- příčinou je ale IMHO špatně napsaný kód
stránky (např. všechna vstupní pole mají stejné jméno), takže JAWS přes
veškerou snahu správné přiřazení popisku k políčku prostě najít nemůže.

S pozdravem

Michal Jungmann