zpomalování stahování

hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Středa Květen 19 01:39:16 CEST 2004

Zdravím vás vážení fandové.
Už jsem kdysi psal, že mám zřejmě nejpomalejší připojení v Česku.
Teď k tomu přibyl další zajímavý úkaz.
Myslím, že už se to tady kdysi řešilo ale nevím, co vlastně kdo tehdejšímu
tazateli poradil ani to, kdo vlastně tím tazatelem byl.
Jde o to, že stahuji třeba nějaký opravdu vydatný soubor - např.
aktualizaci IDOSu nebo něco takového a čím víc se stahování blíží ke konci,
tím víc se zpomaluje. Třeba při jednom - dvou procentech do konce, se
program úplně zastaví a hlásí "nula bajtů." Tak stojí několik minut, pak se
znovu zkušebně rozběhne a dá-li pánbů takovým tím pomalým ploužákem se to
nakonec jakž takž stáhne.
Jak to leze na nervy, to si můžete myslet.
Proto se ptám, jestli se s tím dá vůbec něco dělat.
Vyzkoušel jsem připojení přes PVT - což je profesionální připojovatel,
Quick, Atlas i Tele2. Ještě nejlepší z toho se mi zdá ten Atlas.
Ke stahování používám Download Expres (free program) OS mám Windows XP.

A ještě jedna zajímavost. Mám Explorer6 se všemi dostupnými záplatami a
updaty. Velmi mě překvapilo, když se mi při jednom stahování kdy se
otevřelo to klasické stahování z Exploreru program zasekl a já jsem tedy
chtěl začít nanovo. Objevila se mi položka "přepsat soubor?" Dal jsem ano a
ono se namísto přepsání navázalo na staženou část. To mě u Exploreru
opravdu překvapilo. Tak jsem to se stejným výsledkem opakoval asi 3krát,
protože tolikrát se to seklo.
Je fajn že to už Explorer umí. Jen by bylo dobré, kdyby se i v nabídce tato
položka prezentovala řádně, jako navázat či obnovit stahování, nikoli
"přepsat soubor."

S omluvou za délku mailu

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz