vytvareni telefonniho seznamu

Marie Nováková novakovam na tereza.fjfi.cvut.cz
Úterý Květen 18 15:38:37 CEST 2004

Dobrý den Fandíci
	Moje kamarádka, která právě začíná vstřebávat základní informace o "zákeřnostech" systému windows, se na mne obrátila s otázkou, jak a v jakém programu si může vytvořit telefonní seznam svých známých. Já jsem pohotově odpověděla že nejlepší je to asi v excelu, ale pak jsem si uvědomila, že o této problematice jsem moc neuvažovala. Proto bych se těch zkušenějších ráda zeptala, jak to řeší oni. Kamarádka samozřejmě nemá k dispozici Jin a bude pracovat se supernovou-Halem a win xp.
Děkuji za každý rozumný a při tom jednoduchý nápad.

			Maruška N.