Spousteni jineho sintezatoru po spusteni Jawsu

Sobota Květen 15 19:54:24 CEST 2004

> Co mám udělat, aby se Jaws spouštěl s nastaveným hlasem

Jednoduše nastavit WinTalker Voice jako výchozí syntezátor JAWSu, to jest
spustit Konfigurační manažer, z menu Soubor zvolit Otevřít výchozí soubor
Default, následně z menu Nastavit zvolit Volby syntezátoru, zde v první
položce Výchozí syntezátor vybrat ze seznamu WinTalker Voice, Entrem ukončit
dialog, Alt+F4 ukončit Konfigurační manžer a na dotaz Uložit aktuální
nastavení odpovědět Ano.

M.J.