Re: jak donutit počítač, aby nestahoval zprávy vícekrát

Václav Toul vasek.toul na seznam.cz
Pátek Květen 14 18:17:24 CEST 2004

Dobrý den díky za radu všem,
kteří se na můj problém  ozvali.
Popíšu to tedy podrobněji. Vždy, když stahuji poštu, připojení funguje dokonale.
Pošta se dostahuje a danou možnost mám určitě odškrtnutou.
Nedávno jsem se na to díval. Myslím, že to bude něco se serv
* Václav (Josef) Toul
e-mail: vasek.toul na seznam.cz
mobil: 724 231 468
----- Original Message -----
From: Josef Louda <josef.louda na tiscali.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, May 10, 2004 5:08 AM
Subject: Re: jak donutit počítač, aby nestahoval zprávy vícekrát

   Zdravím,
 teď jsem si uvědomil,že na tohle nikdo nereagoval.
   Příčin může být několik, protože dotaz je nejasný. Pokud to stahuje stále
i to již stažené plus nové může být nastaveno v účtu nemazat poštu na servru
po stažení. Podobný jev může nastat pokud dojde k přerušení spojení a pošta
se nedostahuje a tak při dalším pokusu dojde k opětovnému stahování celé
pošty, která již v počítači zčásti je.
  Takže jak se to projevuje přesněji?
  Pepa

From: "Václav Toul