Re: Připojení na internet za paušál?

Pátek Květen 14 20:31:21 CEST 2004

Ahoj fandové,
jsem moc rád, že tu Milan Žídek uveřejnil tento odkaz, protože je spousta
věcí nevýhodných na službě internet express, já osobně bych šel do adsl od
gts, je za cenu 945 Kč bez dph /1153 Kč s dph) a na víc pokud je to v Praze,
tak je zde možnost zřízení služby tzv. gtsl doma, kdy není vůbec potřeba pro
adsl telefonní linky. Nic blížšího ale nic o gtsl nevím. Já osobně mám adsl
od gts a jsem s ní naprosto spokojený, za 945 Kč mám také neomezený limit
dat. Zdraví všechny Jiří Stojaník.
Mobil: +420608/176218.
----- Original Message -----
From: "pavlicek" <pavlicekzd na atlas.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, May 14, 2004 10:17 AM
Subject: Re: Připojení na internet za paušál?

Mohla by být zajímavá tato nová nabídka telecomu:

Internet Expres

Kolik zaplatíte?

Máme pro vás akční nabídku.
Objednáte-li si balíček Internet Expres 512/128 v období od 10.5. do
11.7.2004, budeme vám první dva měsíce účtovat měsíční cenu pouze 999 Kč
bez DPH
(1 188,81 s DPH).
Pro uživatele digitální linky ISDN je měsíční poplatek vyšší o 99 Kč bez
DPH (117,81 s DPH).

Měsíční cena za balíček Internet Expres zahrnuje:
měsíční cenu za službu Internet Expres 512/128 za neomezený přístup na
internet
zvýhodněnou měsíční cenu cenového plánu Telefon Universal nebo Telefon
Universal dialog

Balíček Internet Expres
 Standardní cena (Kč)
 Akční nabídka (Kč)

Měsíční cena za službu Internet Expres 512/128 za neomezený přístup na
internet
bez DPH 870,00 ,s DPH1035,30
 Akční nabídka:bez DPH 720,00, s DPH  856,80

Zvýhodněný cenový plán Telefon Universal nebo Telefon Universal dialog*
bez DPH 279,00, s DPH 332,01
Cena celkem
 bez DPH1149,00 ,s DPH1367,31
 Akční nab.999,00, s DPH 1188,81