Re: Neco ke skenerum čistenie

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Úterý Květen 11 15:52:23 CEST 2004

V podstate sa dá použiť skoro všetko určené na čistenie okien.

Takže, mohu použít i Iron, kterým čistím obrazovku u notebooku?
Prý by to šlo i jarem, ale nezkoušel jsem.
Zdraví
 Marek Durila
----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 11, 2004 11:17 AM
Subject: Re: Neco ke skenerum čistenie

Marek Durila napísal:
> Ke sklu jen jednu otázku, čím se čistí sklo u skenerů?

Na čistenie skla scaneru používam izopropyl alkohol, ktorý dobre odmastuje a
má vysoký bod varu, čiže nerobí šmuhy. Hlavne nepoškodzuje podávacie valčeky
z gumy. Dostať ho v Labore, či inej velkopredajni s chemikáliami. Výborné sú
aj hotové prípravky od firmy Canon.
V podstate sa dá použiť skoro všetko určené na čistenie okien.
Peter

> Ahoj!
> Jo, HP-Prrecision je dobrý software, rozpoznává opravdu dobře. Z Recognity
> od verze 3.2 do verze 5.0 rozpoznávala 3.2 nejlépe, mohl jsem srovnat s
> FineReaderem 4.0 a bylo to nastejno.
> Také záleží natom, jestli na skener padá světlo, případně jak tam padá a
> jestli je knihha špinavá, různé drobky atd. nebo čistá a jestli je čisté
> sklo.
>    Marek Durila
>

> Rozpoznávanie písma scanerom
>
> Dovolím si poznamenať, že rozpoznávanie závisí aj od hlbky ostrosti.
Scanery
> [...]
> Tento program chodí korektne v každom operačnom systéme a nespôsobuje jeho
> zrútenie ako Finereader. Scanovací program HP precizion scan dokázal
> vytiahnuť text dokonca aj z papiera  čiernohnedej farby, ktorá vznikla ako
> dôsledok obliatia knihy nejakou tekutinou. Ani za pomoci optických pomôcok
> mi nik nedokázal prečítať ani písmenko.  Z tejto stránky som vytiahol asi
80
> percent perfektného textu bez chýb...
> Peter

> Mam presne opacnou zkusenost. Drive jsem mel HP 4P a ted mam Canon
Canoscan