Bezdratove pripojeni

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Úterý Květen 11 14:42:31 CEST 2004

Ahoj Pavle a ostatní,
Podle mého jeproblém v tom, že ti poskytovatel neumožňuje zobrazovat
stránky, které jsou na jiném portu.
Neumím to vysvětlit přesně, ale např. naše knihovna zatím na portu
8080. U těch jiných stránek podle mého půjde o podobný problém.
Stačí se dohodnout právě s tím poskytovatelem, ať tento port povolí.

ZD