Tmavomodry festival

Zdeněk Hluší hlusiz na email.cz
Úterý Květen 11 13:06:35 CEST 2004

Zdravím Fandy,

pro zájemce posílám popis trasy na Tmavomodrý festival.

Z vlakového nádraží v Brně použijte tramvaje linek č. 12 (směr Královo
Pole - Červinkova) a 13 (směr Technické muzeum), které odjíždějí ze třetí
koleje. Pokud si nebudete jisti, ptejte se, co jede na Českou.
A právě na zastávce Česká vystoupíte - je to od nádraží třetí stanice.

Po vystoupení na stanici Česká, přejdete tramvajové koleje a půjdete podél
nich dále ve směru jízdy. Cesta zde tvoří malé esíčko. Po asi padesáti
metrech si můžete pomocí vysílače spustit klepající semafor. U něj přejdete
přes silnici. Dostanete se na dělící ostrůvek, z něhož musíte přejít pod
úhlem asi 45 stupňů doleva ještě jeden pruh vozovky. Zde už není klepající
semafor, ale stačí si hlídat jen vozidla jedoucí zprava. Po přejití na
chodník už budete mít po pravé ruce budovu Bílého domu se dvěma vchody. Ten
hledaný je od přechodu vzdálenější, takže se projděte ještě asi 40 metrů. Ke
vchodu vede asi 8 schodů nahoru.

             z Brna Vás zdraví

                Zdeněk Hluší

 E-MAIL: hlusiz na email.cz