Pripojeni mobilu k Windows CE

Pondělí Květen 10 22:10:33 CEST 2004

Dobré odpoledne,

nemáte prosím někdo nějaké praktické zkušenosti s připojením mobilního
telefonu k přenosnému počítači, vybavenému Windows CE (nejlépe konkrétně
poslední verzí "Windows Mobile 2003")? Snažil jsem se dnes něco zjistit na
odborných serverech, ale zatím jsem nebyl moc úspěšný, takže bych si ochotně
a rád nechal poradit od někoho, kdo již tuto tematiku nastudoval.

Konkrétně mi jde o dvě oblasti: Jednak zda (a pokud ano, tak jak) lze
připojit telefon po USB kabelu a jít přes něj na Internet (via GPRS). Infra
a Bluetooth telefon jsem již kdysi někde úspěšně připojil, ale s kabelem mi
to nějak není jasné. Druhak potom zda / jaké existují aplikace pro psaní &
čtení SMSek -- zde mně na typu připojení nezáleží, hlavně aby to nějak
fungovalo.

Předem díky za všechny _smysluplné_ a _podnětné_ rady.

S pozdravem

Michal Jungmann