Neco ke skenerum

Jan Danko danko na braillnet.cz
Pátek Květen 7 11:38:36 CEST 2004

Zdravim,
já mám  Hápéčko a OCRko  Recognitu 5 plus 0 a nejsem stim moc spokojenej.
Nemůže se však vše svádět jen na scaner část viny padá také asi na vrub
programům k rozpoznávání textů. Chci říct, že můžete mít bezva scaner, ale
když není k němu dobrej program tak nelze čekat zázraky. Jen tak mimochodem v
posledním čísle loňského Chipu je článek o scanerech a dva se mi líbily.
Budeli mít někdo zájem o daný článek ať se ozve na moji soukromou adresu a já
jej obratem zašlu.
Zdraví Honza