Prevod formatu ra na wma nebo mp3 - kurzy anglictiny z BBC

hlavinka hlavinka na brailcom.cz
Pátek Květen 7 00:00:23 CEST 2004

Existuje program Konvertor formátů (Convertore.) Tím by to zcela určitě
šlo. Ale není to free.

Josef Hlavinka
hlavinka na brailcom.cz
Telefon + Memobox 585 22 36 78
Mobil 608 262594 nebo 608 038239

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, May 06, 2004 1:15 PM
Subject: Prevod formatu ra na wma nebo mp3 - kurzy anglictiny z BBC

Ahoj, Fandové,
nemohl by mi někdo poradit, čím bych mohl převést audio soubory Real
Playeru (přípona ra) na formát buď Windows Media playeru (wma) nebo na
formát mp3 tak, aby to bylo nejméně pracné - tedy nejlépe přímo, pokud
možno ne přes wav. Jedná se mi o převod stažených audio kurzů z BBC.
Máte právě s tímto nějaké zkušenosti? Díky. Případně zájemcům pak
nabízím pomoc při zhotovení CD s těmito kurzy.
Zdraví Vás Miloš Šmíd