Spamihilator a imp ortování předmětů

Jan Danko danko na braillnet.cz
Úterý Květen 4 15:35:01 CEST 2004

Zdravím,
mohli by jste mi prosím Vás poradit jak mám ono pravidlo vytvořit.Postup
zašlete prosím na moji soukromou adresu. Původní zpráva -----
Díky Honza.
E-mail: danko na mujnet.com
Odesláno: 2. května 2004 18:19

:
: ---------- Forwarded Message -----------
: From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
: To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
: Sent: Wed, 28 Apr 2004 09:50:39 +0200
: Subject: Re: Spamihilator a importování předmětů zpráv?
:
: > označené jako spam! Adresy těchto lidí jsem si dal do spamihilatoru
:
: Snaha blokovat SPAM podle odchozích adres je IMHO stejně nesmyslná jako
: přelévat moře pomocí škeble -- u klasických SPAMů přijdou z jedné adresy
: maximálně dvě tři zprávy. Teď jsem se schválně podíval na stovku SPAMů,
která
: mi dorazila dnes ráno -- 99 různých adres...
:
: Pokud máte problém se SPAMem a pracujete pod Windows, pak vřele doporučuji
: program K9 (http://keir.net/k9.html). Jestliže si netroufáte na jeho
: instalaci/nastavení a nemáte nikoho šikovného po ruce, zkuste zvážit
zřízení
: schránky na BraillNetu, kde nyní bezvadně funguje SpamAssassin, takže pro
: eliminaci SPAMu stačí jedno jednoduchoučké pravidlo v MSOE...
:
: S pozdravem
:
: Michal Jungmann