Neco ke skenerum

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pondělí Květen 3 13:15:29 CEST 2004

Ahoj Michale!
Já mám sice starší skener, Canoscan 670/666U, ale do brašny se vejde v pohodě, je poměrně rychlý, dobře snímá a neni ani tak hlučný. Takže ze skenerů buď Canon nebo se mi i kvalitou osvědčil i Umax, který také dobře rozpoznává. Naopak co mám zkušenosti s HP skenery, nejsou tak kvalitní, ale nevim, jak ty nové!
Zdraví
   Marek Durila

  ----- Original Message -----
  From: Michal Suchý
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Friday, April 30, 2004 5:40 PM
  Subject: Neco ke skenerum

  Ahoj fandové. Chci se zeptat na něco ohledně skenerů. Která firma dodává nejtenčí skenery, které se vejdou i do brašny k notebooku? Který skener dokáže nejrychleji nasnímat text, který je položený na skle skeneru? Slyšel jsem skenovat nějaký nový skener od firmy Umax a celý proces snímání netrval snad ani minutu. Zdraví Michal.