trojsky kon difica2

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Květen 1 11:17:18 CEST 2004

Vírus trojan downloader difica ak

Zaujímalo by ma kde sa skrýva tento vírus v rámci systému Windows 98,
nakolko ho Dosovská verzia po nabootovaní z diskety nenašla.
Doporučenie spustenia antiviru v núdzovom režime tak ako uvádza Martin Beran
je správne, ale počítač sa  po spustení Nodu zasekne a potom sa dá len
resetovať!
Antivírový systém AVG takisto nepomohol.
Vymenil som už Partition tablu, boot aj systémové súbory, lenže pre prácu z
diskom nemám žiadny screen reader schopný chodiť v Dose, aby som mohol
prípadne priamo editovať disk.
Dakujem za  typy, ako sa to dá zlikvidovať.
Peter
P.S Ozaj tento vírus sme nakúpili na stránkach, kde boli informácie o
mainboarde ABIT.
Pozor takisto podozrivý bol aj server uvádzaný ako zdroj pre spamanihilator,
po jeho stiahnutí bol na počítači nejaký vírus!!! Systém upozornoval  pri
stahovaní súboru zo servera na nejaké podozrivé aktivity.
Takže istotu pri návšteve internetu nemáme nikdy.