Je lepsi antena nebo tv-kabel?

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Neděle Květen 30 10:23:12 CEST 2004

Ahoj fandové. Budu si propojovat počítač s televizí a chci se zeptat na jednu věc. Je lepší, když přijímám teletext a zvuk normálně přes anténu nebo když přijímám přes tv-kabel, který se zapojuje do kulatých přípojek? Je to vystouplá přípojka z umělé hmoty a kabel má na obou stranách rovné kolíčky. Na teletextové kartě mám připojení na anténu i na tv přípojku. Na druhém počítači je ta přípojka na grafické kartě a na televizi jsou vzadu dvě stejné přípojky a ve předu asi tři, ale tam nevím, jestli jsou na to určené. Už jsem se ptal jednoho kamaráda na ten problem ohledně hraní na jedno sluchátko a on mi odpověděl, že to budu muset nějak přežít poslouchat jenom na jedno nebo si pořídit sluchátka s mono-jackem a pak mi půjde zvuk mono, ale do obou uší. Zdraví Michal.