Kde koupit desky na CD v kartonovych posetkach

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Pátek Květen 28 23:00:39 CEST 2004

Vážený pane Šmíd!
Tak až budete zase v ostravě, tak se stavte v Mariánských Horách v prodejně
"Alfa Computer¨" Je to zastávka "Prostorná" na cedstě tramvají z Ostravy do
Poruby či naopak. Jsou tam tři prodejny blízko sebe a každá z nich se
specializuje na jiný sortiment a jsou jedni z nejlevnějšíchv republice.
obalů a CeDeček mají velký výběr. Je možno si vybrat popř. i nakupovat po
internetu na adrese
www.alfacomp.cz.

Milan H.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, May 28, 2004 8:49 AM
Subject: Re: Kde koupit desky na CD v kartonovych posetkach

Ahoj, díky všichni, kteří jste mi chtěli poradit a poradili. Vysvětlím,
proč si trvám na tom, aby se tam CD vešli v papírových kartonech. Na
těch pošetkách je totiž napsáno, co na tom CD je, což zjistím dříve, než
si ho dám do počítače. Každé Cd je nějak témAticky zaměřeno, je určitým
způsobem barevné, někdy tam vycházejí i originál encyklopedie a určitě
by mi bylo líto tyto obaly zahazovat nebo je skladovat někde odděleně od
CD. Tak proto.
O prodejně na Klamovce vím, lépe řečeno, znám je z ostravské Poruby, kam
si chodím kupovat CD a CD-RW, když jsem v Ostravě. Mají velmi levná
CD-RW -20 Kč značky Memorex. Nevím, zda to je dobrá značka, ale na běžné
přemazávací použití stačí. Takže doporučuji, ale nevzpomínám si, jak se
jmenují.
No nic, budu pátrat dál. Kdyby někdo na něco šikovného narazil, tak
dejte vědět.
Kdybych takové desky doma neměl, tak už nepátrám - prostě neexistují.
Tak ještě jednou díky. Miloš