Kde koupit desky na CD v kartonovych posetkach

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Květen 27 18:47:57 CEST 2004

Ahoj,
mně se docela osvědčil takový zásobník, který by se dal přirovnat ke knize;
je na zip, máte v něm takové listy z nějaké fólie a na každý resp. do něj se
vejdou 2 CD. Sice bez těch svých obalů, ale vůbec to nevadí, CD jsou
dokonale chráněna, vejde se jich tam asi 24, teď přesně nevím.
Martin.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, May 27, 2004 11:39 AM
Subject: Kde koupit desky na CD v kartonovych posetkach

Ahoj, Fandové, zvláště Vy pražští nebo po Praze se pohybující, případně
ostravští,
    sháním nějaké pouzdro na CD z časopisů Počítač pro každého. Do
tohoto pouzdra by se měly vejít CD i v pošetkách, to znamená v těch
tvrdých kartonových obalech. Chip klub sice nějaká pouzdra nabízí a v
minulosti byla dobrá, ale když jsem tam volal a ten člověk mi to
vyzkoušel, říkal, že je tam nemůže narvat s těma pošetkama. Díky za
radu. Miloš